2014. október 2., csütörtök

16.rész We are a family

Sziasztok!
Egy nappal korábban érkezik az új rész, mivel a péntek az újból bizonytalan. Lehet lenne rá alkalmam felrakni, de én inkább biztosra megyek, semmiképpen nem szeretném azt, hogy várjátok a részt én meg nem tudom nektek hozni. Remélem tetszeni fog az új rész!!
Lots Of Love: Bori

P.S.: Kérlek titeket, jelöljétek be hogy tetszett e a rész vagy sem! Ez nekem sokat jelentene!!! Köszönöm!!

Elváltunk egymástól, majd bementünk a házba. A konyhában Parker anyukája éppen valamit főzött.
- Jó Napot Mrs. Hayes!- köszöntöttem.
- El! Olyan jó hogy itt vagy!- mosolygott rám kedvesen. Parker felvezetett a szobájába, ahol, mint mindig most is rend volt. Leült az ágyra, én meg bele ültem az ölébe.
- Elolvastad a levelemet?- tette fel a kérdést, miközben az egyik hajtincsemmel játszadozott.
- Igen, el- bólogattam. Aztán beállt köztünk a csend. Mikor már nem bírtam magamban tartani a dolgokat, megszólaltam:- Fel szeretném veled nevelni Benjit!
Parker szemei a meglepetéségtől kikerekedtek, majd miután kezdte fel fogni mit is mondtam mosolyra húzódott a szája.
- Tényleg képes lennél erre? Nem tartasz egy hazug állatnak?- aggodalmaskodott, mire jól kiröhögtem.
- Tényleg komolyan gondolom- válaszoltam egyszerűen- Az elején haragudtam, hogy nem mondtad el, de aztán jobban átgondoltam a dolgokat, és rájöttem, hogy ha én lettem volna ilyen helyzetbe nekem sem lett volna erőm elmondani!
Parker amolyan megnyugvás képen kifújta a levegőt, mire közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Parker letért nyakamra és azt kezdte el csókolgatni, miközben én a hajába túrtam. Lassan döntött el az ágyon, majd felém kerekedett és lágy csókot hintett ajkaimra. Aztán a nyakamra… majd a mellkasomra… ezután pedig a hasamra. Fordítottam helyzetünkön, és ráültem Parker csípőjére. Lehúztam pólóját, ami a szoba egyik sarkába landolt miközben levert valamit, ami mind kettőnkből nevetést váltott ki, azonban nem nevethettem, sokáig mert Parker újból megcsókolt. Elhúzódtam tőle és kezeimet végig húztam kockás hasán. Parker már nagyon nem bírt magával, ő is lehúzta a pólómat, nyakamhoz hajolt és éreztem, hogy kiszívja azt. Hátát markolásztam, miközben ő mocskos dolgokat suttogott a fülembe, aminek hatására előjött belőlem az a bizonyos állat.
- Hú valaki nagyon bevadult!- nevetett Parker, mire erősen ledöntöttem az ágyra és rámásztam.
- Kuss!- csókoltam meg, és éreztem, ahogyan a nadrágom is lekerül a földre…
Reggel Parker lágy csókjaira ébredtem.
- Jó reggelt Gyönyörűm!- szólított és újabb csókot hintett ajkaimra.
- Neked is!- mondtam és felültem az ágyon, de a lepedő lecsúszott mellkasomról felfedve Parker előtt a melleimet. Gyorsan húztam vissza azt mire Parker felröhögött.
- Ne takargasd már úgy is láttam!- mosolygott pimaszul- Inkább öltözz fel, adok egy pólót meg egy boxert!
Miután felöltöztem elindultunk reggelizni. Mikor kiértünk a folyosóra és elhaladtunk Benji szobája előtt megtorpantam.
- Szeretném látni őt!- mondtam Parkernek mire mosolyra húzódott a szája és halkan benyitott a szobába. A szoba halványkékre volt kifestve, benne egy kicsi ágy egy pelenkázó és sok-sok játék. A kiságy mellé léptem, amiben Benji még édesen aludt. Csak néztem azt a kis csöppséget miközben oda bújtam Parker mellé.
- Hasonlít rád- mondtam mire megcsókolt.
- Fel kéne most már kelteni őt!- simította meg az arcomat és közelebb lépett az ágyhoz. Lassan kiemelte a kis manót az ágyából, aki egyből elkezdett üvölteni ezzel kifejezte nem tetszését. Parker a vállára vette és nyugtatgatni kezdte. Nem sokára Benji is megnyugodott Parker pedig felém nyújtotta.
- Fogd meg!- kérte. Óvatosan átvettem tőle a kicsit és leültem vele az egyik hinta ágyba, ami a szobában volt elhelyezve. Parker oda guggolt mellénk miközben én Benjit ringattam, aki ezt láthatólag nagyon élvezte, mert arcán megjelent egy nagy mosoly.

- Úgy látom, tetszik neki az új anyukája!- felelte Parker mire egymásra néztünk és mind a ketten szélesen elmosolyodtunk. Most már egy igazi család vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése