2014. szeptember 1., hétfő

11.rész Without you

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, amiért ilyen nagyon későn hozom nektek az új részt, de már ez az első nap is rohanás volt. Vegyes érzelmekkel írok most, ugyan is hivatalosan is elkezdődött az iskola. Egyik szemem sír, mert mostantól elkezdődik a monoton életem és ez az utolsó évem azok az emberek között akiket nagyon szeretek, a másik szemem meg nevet mert végre nem unom magam szét itthon hanem a barátaimmal lehetek! Nektek milyen volt az első napotok?
A rész egy kicsit rövidre sikeredett, amit sajnálok, de már most alig van időm a részeket írni. Nem ígérhetem, hogy minden hétfőn fogok részt hozni, lehet inkább hétvégente fogok frissíteni. Remélem megértitek, és hogy tetszeni fog az új rész!
Lots Of Love: Bori
P.S.: Sikeres tanévet kívánok mindenkinek!!

- Ez a szoba a……öhm néha itt szokott aludni anyu tesójának a gyereke, és így csináltunk neki egy szobát- válaszolta, de valamiért nem akartam neki elhinni.
- Értem- válaszoltam egyszerűen, majd lementünk a földszintre. Az este további része nagyon jól telt. Rendeltünk kaját, amit egymás mellett ülve a nappaliban elfogyasztottunk. Miután befejeztük, Parker berakott egy filmet, de egyikünk se figyelt rá igazán.
- Döntöttem, az állással kapcsolatban- bukott ki belőlem, egyszerűen már nem tudtam magamban tartani előtte.
- Hallgatlak, édes!- húzott az ölébe, és magával szembe fordított. Szeretem, amikor nem mindig El-nek szólít. Összeszedtem gondolataimat és kimondtam.
- Elmegyek!
*Parker szemszöge*
Tudtam, hogy el fog menni. De nem tarthatom vissza őt, hiszen ha szeretem, már pedig igen is nagyon szeretem, támogatnom kell mindenben. Kijelentésére a válaszom csak egy csók volt, ő máris megértette mit szeretnék ezzel mondani. Elhúzódott tőlem, kis kezei közé vette az arcomat és homlokát az enyémnek döntötte.
- Mindennél jobban szeretlek!- szólaltam meg először én. Arcára kiült a meglepettség majd a boldogság.
- Ezt mond légy szíves még egyszer- suttogta ajkaimra.
- Mindennél jobban szeretlek Elizabeth Smith!- teljesítettem kérését, ami belőle egy hatalmas mosolyt váltott ki.
- Én is mindennél jobban szeretlek Parker Hayes!- mondta és megcsókolt. Rosszul érzem magam amiatt, hogy nem mondom el neki a kis titkomat, de egyszerűen annyira félek tőle mit fog hozzá szólni, hogy azt elmondani nem tudom. Igen, gyáva vagyok, tudom…
*Elizabeth szemszöge*
 Teltek a napok, anyáéknak is elmondtam hogyan döntöttem végül, igaz Julie egy kicsit sírt, de megnyugtattam őt hogy amikor csak tudok haza jövök, meg hogy majd ők is meg fognak látogatni Párizsban.
Chris kifejezetten örült amikor elmondtam neki, hogy elvállalom az állást, de mondta ha nem tetszene a munka hozzá bármikor vissza jöhetek dolgozni.
Két nap múlva indulok Párizsba, de előtte még mondanom kell valamit Parkernek. Hiába mondta, hogy ő itt fog engem várni nem tehetem ezt vele. Nem azért mert nem bízom benne, hanem azért hogy mind kettőnknek könnyebb legyen. Leparkolok Parkerék háza előtt és mielőtt még nagyon eláznék, berohanok a kapun majd hosszasan nyomom a csengőt. Parker nyit ajtót, és amikor meglát azonnal lehajol és megcsókol. Elhúzódtam tőle, egyszerűen nem tudtam vele ezt megtenni.
- Beszélnünk kell!- válaszolom, mire ő egyre értetlenebbül néz rám.
- Rendben, de menjünk be!- mondta és derekamra téve kezét a nappaliba vezetett. Leültünk a kanapéra szembe fordultam vele és mélyen a szemébe néztem.
- Nem tehetem meg veled ezt Parker!- nyögöm ki és már szemeimben a könny összegyűlt és egyre homályosabban kezdek látni.
- Nem értelek El, kérlek magyarázd el nekem!- fogta meg a kezemet és közelebb vont magához.
- Azt, hogy én most elmegyek Párizsba és kitudja mikor találkozunk újra. Nem tarthatlak téged egy ketrecben….hogy amíg én nem vagyok itthon te csak engem szeress….- kezdtem bele de közbe vágott.
- El, én nem AKAROK mást szeretni, csakis téged!- válaszolt.
- Nem tehetem ezt veled!- most már patakokban folyik a könnyem- Véget kell ennek vetnem, sajnálom!
- Szakítani akarsz?- kérdezte és elengedte a kezemet. Megszólalni nem bírtam, így csak bólogattam. Lassan felálltam és az ajtó felé vettem az irányt. Parker utánam kapott, és ajkait az enyémekre nyomta. Vissza csókoltam, de mire észbe kaptam el húzódtam.
- Sajnálom!- feleltem és kiléptem az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése