2014. július 7., hétfő

3.rész It will be a boring night...or not?

Sziasztoook!
Itt vagyok újból, újult erővel hozom nektek az új részt! Remélem nektek is sikerült kipihenni magatokat ebben a 3 vagy már tényleg nem tudom hány hétben! Gondolom már sokan elmentetek nyaralni, vagy még sokan csak most fogtok. Hogyha van kedvetek nyugodtan leírhatjátok komiba hol nyaraltatok vagy hol fogtok, szívesen fogadom a nyaraláson szerzett élményeket! Igyekszem majd én is szólni, hogy mikor nem tudok részt hozni, bár eddig még semmi sem biztos csak az, hogy én Augusztus 17-én megyek a Szigetreee!
Remélem tetszeni fog a rész, miután elolvastátok kérlek titeket írjátok le a véleményeteket komiba, nagyon sokat jelentene nekem a visszajelzésetek! 
Lots Of Love:Bori

P.S.:Hallottátok már Ed Sheeran X című albumát? Szerintem fantasztikus, bírom a kis vöröst! ;)



Este apa főnökével kellett vacsoráznunk, amin én végig untam magam, egészen addig, míg Parker be nem toppant.
- Jó estét Mrs. és Mr. Smith! Mr. Adams! Sziasztok, lányok!- köszönt mindenkinek, majd helyet foglalt mellettem. Ez mit keres itt? Nem mintha nem bánnám!
- Te mit keresel itt?- suttogtam oda neki.
- Apád főnöke hívott meg!
- Értem!- bólintottam, és próbáltam nem Parker gyönyörű szemére és dús hajára koncentrálni. Alighogy megettem a vacsorám, Julie meglátott egy zongorát és elkezdett azzal nyaggatni, hogy adjunk elő valamit.
- Julie, szerintem ez nem olyan jó ötlet!- próbáltam lebeszélni kisebb-nagyobb eséllyel.
- Szerintem semmi baj nem lenne abból,ha adnátok egy kis koncertet!- bíztatott minket Mr. Adams.
Ezt nem hiszem el! Én nem fogom magam leégetni csomó ember előtt főleg nem Parker előtt.
- Jaj,hagyjuk már! Hiszen El nem is tud énekelni!- nevetett fel anya, amire felment bennem a pumpa. Igenis bebizonyítom neki,hogy tudok énekelni!
- Gyere Julie, menjünk énekelni!- álltam fel és a zongorához mentem. Julie gyorsan beült a zongora mögé,és már el is kezdtem énekelni a Little Mix- től a Turn Your Face című számot. Egyszerűen imádtam ezt a számot. Amikor befejeztük az egész étterem állva tapsolt. Az asztalunk körül is mindenki állt és tapsolt,sőt láttam, ahogy anya a szemeit törölgeti.
- Nekem miért nem mondta még senki, hogy El ilyen gyönyörűen tud énekelni, és hogy Julie- val ilyen jók?- dicsért meg minket Mr. Adams.
- Eddig én otthon mindig hamiskásnak hallottam.
- Az igazság az, hogy csak otthon Julie leül, a zongorához én meg néha éneklek hozzá!- ismertettem a helyzetet.
- Sophia, David csodálatos lányaitok vannak!- bólogatott Mr. Adams.
- Szerintem is gyönyörű szép volt!- szólalt fel hirtelen Parker. A vacsora további része valahogy így nézett ki: én Parkerrel beszélgettem, Julie a szalvétára rajzolt(amit meg is mutatott és valami elképesztően szép lett)apáék pedig bájcsevejt folytattak Mr.
Adamszel. Parkerrel nagyon sokat megtudtunk egymásról, például azt hogy ő is Londonban él és egy pékségben dolgozik,télen pedig síoktató. Mikor visszamentünk a szállodához anyáék bementek a szobájukban Julieval, mi még egy kicsit kint maradtunk. Néztük a csillagos eget és azon tűnődtem vajon Parker meg fog-e szólalni vagy csak a jéghidegben álldogálunk és élvezzük egymás és a csillagok társaságát, amikor egyszer csak megszólalt:
- Esetleg holnap este van kedved eljönni velem valahova?- tette fel a kérdést miközben mellém állt… szorosan mellém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése