2014. július 14., hétfő

4.rész The best sister in the world

Halihó!
Nem szeretnék hosszú monológot mondani így a rész elején, csak annyit szerettem volna hogy remélem jól telik a szünet nektek is. Úgy érzem ez a rész most egészen hosszúra ám egy kicsit unalmasra sikeredett. A múlt héten elfelejtettem megköszönni Lana R -nek ezt a gyönyörű fejlécet, ami remélem nektek is nagyon tetszik!
Lots Of Love:Bori



- Am… örömmel, persze!- mosolyodtam el és örömömben legszívesebben beleugrottam volna a hóba.
- Azt hiszem, én most megyek!- mondta és közelebb hajolt, majd adott egy puszit-, Jó éjt El!
- Jó éjt Parker!- bementem a szobánkba ahol Julie azonnal letámadott.
- Na?- érdeklődött. Julie vajon miről beszélhet?
- Mi, na?- kérdeztem vissza. Eléggé hülye fejet vághattam mivel Julie rácsapott a homlokára.
- Megcsókolt?
- Hogy mi? Dehogyis!!- hitetlenkedtem. Már hogy csókolt volna meg?- Julie, még csak egy napja ismerjük egymást! Az sem biztos, hogy tetszek neki!
- Honnan tudod? Láttam, ám hogy néztetek egymásra! – győzködött Julie.
- Hagyjuk ezt most jó? Aludjunk, mert nagyon fáradt vagyok!- zártam le a témát.
- Rendben, de erre holnap még visszatérünk!- adta fel Julie és bebújt az ágyba- Jó éjt!
.- Álmodj szépeket!- és Julie körülbelül 5 perc múlva már aludhatott is, mert csak az egyenletes szuszogását hallottam. Nem tudtam elaludni, igazság szerint nem is voltam álmos csak valahogy le kellett koptatnom Juliét. Elkezdtem gondolkozni azon, hogy most mi is történik velem? Eljövök síelni, úgy eddig semmi kedvem nem volt hozzá, erre találkozok egy olyan fiúval, aki teljes mértékben elbűvöl. Eddig nekem nem volt szükségem egyetlen fiúra sem, de most úgy érzem, hogy Parkerre igen is szükségem van.
Másnap reggel egész korán keltem. Fél 9 körül lementünk reggelizni, majd kimentünk a sípályához ahol már Parker várt minket.
- Sziasztok!- mosolygott és adott nekem két puszit. Azonnal zavarba jöttem, zavaromat pedig széles mosoly váltotta fel, ugyanis végig futott az agyamon, hogy valószínű ő is komolyan gondolja a dolgokat.
- Mit tanulunk ma Parker?- nyaggatta Julie, Parker leguggolt hozzá.
- Egy pillanat és jövök Julie, addig rendelj egy kakaót a büfében - mondta Parker, mire Julie szaladt is a büféhez. Parker visszafordult hozzám- Ugye a ma este még áll?
- Igen!- vágtam rá.
- 19:00-re ott vagyok a szállodánál érted!- kacsintott egyet aztán már ment is tovább. Hu azok a gyönyörű zöldes kék szemek…
Csak most vettem észre, hogy amikor mosolyog akkor az arcán szép gödröcskék jelennek meg.
Egész délelőtt síeltem, délután pedig úgy gondoltam, hogy lemegyek a szálloda medencéjéhez. Kellemes érzés volt a hidegből egy jó meleg fürdőbe beülni. Egy darabig egy medencében ücsörögtem, aztán átmentem az úszómedencébe. Nagyon jó volt egy kicsit ellazulni. Mikor kimásztam a medencéből már fél 6 volt. Az ijedségtől, hogy másfél óra múlva randim van Parkerrel majdnem elcsúsztam a medence szélénél. Gyorsan felrohantam a szobánkba, ahol Julie értetlenül nézett rám, miért is járkálok ide-oda a szobában, mint egy őrült. Berohantam a fürdőbe ahol megmostam a hajamat, aztán jöhetett a ruhakérdés.
- El? Hova sietsz ennyire?- érdeklődött az ágyon fekve, tv-t nézve Julie.
- Randim van Parkerrel, és nincs egy normális ruhám sem…- kezdtem el hisztizni mire Julie a szavamba vágott.
- Segíthetek?
- Aha!- durcáztam be, mire Julie óvatosan oldalba lökött, majd odament a szekrény elé és elkezdett a ruhák között matatni. Egyszer csak előkapott egy fekete fehér pánt nélküli ruhát.
- Na ez hogy tetszik?- húzogatta a szemöldökét Julie a ruha mögül. Egy pánt nélküli, fekete fehér ruhát emelt ki Julie.
- Nem is tudom. Amikor megvettem akkor nagyon tetszett de most nem tudom, hogy hogyan állna rajtam…..- néztem először a ruhára majd magamra.
- Csak próbáld fel, szerintem remekül állna- nyomta a kezembe a ruhát és betuszkolt a fürdőbe. Pár percen belül kilibbentem a fürdőből egyenesen Julie elé, aki amikor meglátott majdnem leborult az ágyról.
- Ez valami eszméletlenül szép rajtad El! – dicsért meg és megigazította rajtam a ruhát. Annyira aranyos volt, ahogyan ott sürgött forgott körülöttem.
- Tuti? Biztos, hogy jól áll?- kérdeztem miközben a tükörben nézegettem magam.
- Igen, nagyon szép vagy ebben a ruhában!- bíztatott Julie.
- Jó akkor már csak a haj, meg a cipőt kell kiválasztani és mindezekre van…fél óránk!- néztem rá az órámra és abban a pillanatban majdnem szívrohamot kaptam.
- Mind a kettőt könnyen megtudjuk oldani. Gyorsan csinálok valami szép hajat, aztán kiválasztjuk a megfelelő cipőt. Rendben?- nyugtatott meg az én drága húgocskám. Annyira szeretem őt!
- Köszönöm szépen!- öleltem meg Juliet aki azonnal leültetett egy székre és elkezdte a hajamat csinálni. Nem sok időbe tellett mire Julie olyan gyönyörű kontyot csinált, hogy elállt a lélegzetem. Már csak a cipő hiányzott amit nagyon gyorsan ki tudtam választani. Még bementem a fürdőbe egy utolsó pillantást vetni magamra amikor kopogtak az ajtón. Nem voltam benne biztos, hogy Parker az, de amikor meghallottam a mély és rekedtes hangját azonnal tudtam, hogy ő az. Hangját meghallva kiléptem a fürdőszobából és Parkerrel találtam szembe magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése