2014. június 19., csütörtök

Prológus

Sziasztok!
Kissé fáradtan, ugyanis a nyári szünetben még nem igazán pihentem semmit de meghoztam a prológust! Remélem ti azért már úgy nagyjából kipihentétek az utolsó hetek fáradalmait, akinek viszont még suli lenne annak KITARTÁS!! A prológusról annyit szeretnék, hogy direkt nem írtam hosszúra, nem akartam a történetből kivenni egy rész, csak egy olyan prológust szerettem volna, hogy miután elolvastátok érdekeljen titeket a történetem. 
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok a történetről, így miután elolvastátok a kis bevezetőt kérlek írjátok le a véleményeteket!  Az első fejezetet hétfőn hozom!

Lots of love: Bori
                                                   

                                                           - Elizabeth Smith -

Soha nem hittem volna, hogy egyszer lesz egy olyan ember,aki úgy szeret, ahogy vagyok és bármit megtenne azért,hogy boldog legyek…de Ő ilyen volt. Amikor megismerkedtünk nem gondoltam volna, hogy ebből bármi is lehet, de bebizonyította, hogy igenis tud szeretni, és bármi áron megóvott volna mindentől. Ő volt az, akire egész életemben vártam. Csak sajnos nem tartott túl sokáig, vagy még talán el sem kezdődött….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése